+36 20 273 8135

ST.MICHAEL PANZIÓ ÉS LOVASPARK SZÁLLÁSHELY SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1.) A Szálláshely Szerződéses Feltételek / továbbiakban ÁSZF  tartalmazzák   a St.Michael  Panzió 9953 Vasszentmihály Fő út 48  ( üzemeltető Gremix Kft 9953 Vasszentmihály Fő út 48  ) Cégjegyzékszám: 18-09 1054917 (továbbiakban Szolgáltató) és  a Vendég szállás szolgáltatás igénybevétele kapcsán létrejött szerződéses feltételeket.


2.) A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).A Szolgáltató Panzió kizárólag a Vendéggel áll kapcsolatban, más személytől kéréseket, utasításokat, szerződés módosítás iránti igényt, lemondást nem fogad el.


3.) A Vendég szóbeli vagy írásbeli ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld a Vendégnek. Ha az ajánlatra 3 napon belül nem érkezik konkrét megrendelés a Vendégtől, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.

A megállapodás kizárólag a Vendég írásban adott foglalásának a Szolgáltató általi írásban visszaküldött visszaigazolásával jön létre ,így ez írásban megkötött szerződésnek minősül. A szóban leadott foglalás, megállapodás vagy megállapodás módosítás ,vagy ezek Szolgáltató által szóbeli visszaigazolása nem minősül szerződésnek.

A Szolgáltató Panzió foglaló  kifizetését kéri a Vendégtől a szerződés létrejöttéhez. A foglaló  a foglalás és megrendelt szolgáltatások teljes összegének 50%-a. A foglaló  összegét a foglalás napjától számított 4 napon belül  kell átutalni a Panziót üzemeltető Gremix Kft  K & H Zrt-nél vezetett 10402702-50526680-82531005 számú bankszámlájára. Az átutalás közleményében a foglalás időtartamára és a  vendégek számára kell hivatkozni.

A foglaló átutalása megrendelésnek minősül. A foglaló  SZÉP kártyával is fizethető. A szállás szolgáltatási szerződés meghatározott időtartamra jön létre .Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére.

Ha a Vendég a meghatározott időtartam meghosszabbítását kezdeményezi, a szerződés módosításához a Szolgáltató írásbeli hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését. A szerződés módosításához vagy kiegészítéséhez a Felek általi írásbeli megállapodás szükséges. A szállás szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendég a személyazonosságát igazolja a szoba elfoglalása előtt. A Panzióban bejelentés nélkül senki sem lakhat.

4.) Csoportos foglalás

Csoportos foglalás esetében a Szolgáltató Panzió kizárólag azzal a személlyel áll jogviszonyban, aki a szolgáltatást megrendelte. Amennyiben a csoport külön kéréseket vagy egyedi, illetve az egész csoportra vonatkozó igényeket terjeszt elő, azt kizárólag írásban teheti meg és csak a foglaló személy adhatja le. Részleges vagy teljes lemondási nyilatkozatot csak a foglaló személy teheti meg, a csoportba tartozó személyek ilyen nyilatkozat megtételére nem jogosultak. Amennyiben a csoport bármely tagja tenne nyilatkozatot a Szolgáltatónak, úgy az a nyilatkozat érvénytelen. A Szolgáltató Panzió az esetleges kötbér igényét a foglaló személlyel szemben érvényesíti .Csoportos foglalás esetében a foglalót  egy összegben kell teljesíteni. A Szolgáltató a foglaló kifizetéséről a csoportos  számlát a foglaló személy nevére állítja ki. Egy-egy szoba jogszerű lemondása vagy módosítása esetében a kifizetett foglaló  összegét felosztja a Panzió a megmaradó szobák és szolgáltatások között. .A végszámla kiállításakor a számla a foglaló személy nevére (vagy a foglaló által megadott cégnévre) fog szólni. A számlát előre átutalással, vagy készpénzben kell rendezni. 

A csoport szállásköltségéről, az igénybe vett szolgáltatásokról és a helyszíni fogyasztásról a Szolgáltató egyetlen végszámlát állít ki. A végszámla kizárólag annak a személynek vagy cégnek a nevére szólhat, akinek a foglaló számla kiállításra került.

5.) Az elszállásolás kezdete és vége (check- in és check-out)

A Vendégnek joga van a lefoglalt szobát délután 17.00 órától 21.00 óráig terjedőidőintervallumban elfoglalni.

A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 21 órájáig, joga van arra, hogy visszalépjen a  szerződéstől kivéve, ha a későbbi időpontra történő érkezést a Vendég előre jelezte .Amennyiben a Vendég foglalót  fizetett a szoba legkésőbb a következő nap 12.00 óráig lefoglalva marad. A Vendégnek a szobát az elutazás napján reggel 8.00-10.00 óra között el kell hagynia. A  szobák takarítási időigénye miatt korai érkezésre vagy késői távozásra nincs mód .A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása kell. Amennyiben a Vendég a szobáját a távozás napjaként meghatározott napon 10.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szobaárat egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.

6.) Árak

A Szolgáltató Panzió mindenkori árai az internetes honlapon https://stmichael.hu található .A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja. Amennyiben a Vendég a szállást lefoglalta és azt a Szolgáltató Panzió írásban visszaigazolta, úgy ezen az áron a Szolgáltató már nem változtathat. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmát (az ÁFA ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét). A közzétett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, amit a helyszínen kell megfizetni.

7.) Lemondási feltételek

A megrendelt szállás- és egyéb szolgáltatások lemondását a Vendég köteles haladéktalanul írásban közölni a Szolgáltatóval. A megrendelt szolgáltatást kötbérmentesen az érkezés előtti 20. napon mondhatja le a Vendég. Ezt követően az alábbi szabályokat kell alkalmazni: A Vendég kötbért köteles fizetni az érkezés előtti 19. napon – csoportos foglalás esetén az érkezést megelőző 30. napon - vagy azt követő lemondás esetében. A Szolgáltató a megrendelt, de lemondott szolgáltatások 50 %-át tarthatja vissza kötbér jogcímén. A kötbér elszámolása és kifizetése a számla kiállítását követően történik. A kötbér alapja a visszaigazolásban meghatározott ár .Ha a Vendég az érkezés előtti 7. napon belül mondja le a szállásszolgáltatást, úgy a Szolgáltató jogosult a lemondott szolgáltatás 100%-át kötbérként kiszámlázni a Vendégnek. A kötbér alapja a visszaigazolásban meghatározott ár. Ha a Vendég a szálláshelyet foglaló fizetésével biztosította és az érkezési napon nem érkezik meg (előzetes írásos lemondás nélkül), a Szolgáltató az előre kifizetett foglaló  teljes összegét kötbérként érvényesítheti. A Szolgáltató ebben az esetben a szállást az érkezési napot követő nap déli 12.00 óráig fenntartja majd ezt követően a szolgáltatási kötelezettsége megszűnik. Ha a Vendég a szállás szolgáltatást foglaló fizetésével vagy egyéb módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezési napon 21.00 órakor megszűnik.

8.) Fizetés módja

A megrendelt szolgáltatás foglalón  felüli ellenértéke a helyszínen készpénzben, SZÉP kártyával , vagy banki azonnali utalással fizethető. Ha a Vendég utalással fizet, akkor a Vendégnek az átutalást úgy kell indítania, hogy az összeg a Gremix Kft  bankszámláján jóváírásra kerüljön a távozása időpontjáig .

9.) A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló szerződést azonnali hatállyal felmondani és a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szobát ,továbbá a Panzió bármely létesítményét, illetve abban kárt okoz-, a Vendég a szobát a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 10.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá

- a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével annak alkalmazottaival kifogásolható, durván viselkedik, alkohol, vagy drog befolyása alatt áll, fenyegető, sértő vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít

- a Vendég fertőző betegségben szenved

- a Vendég nem teljesíti a foglaló előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.

10.) Elhelyezési garancia

Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt szolgáltatását saját hibájából nem tudja biztosítani, köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni. A szolgáltatásokat a visszaigazolt áron és időtartamban az akadályoztatás megszűnéséig egy másik ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli. Ha a Szolgáltató a kötelezettségének maradéktalanul eleget tett, illetve a Vendég a felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólag kártérítési igénnyel nem élhet. Ha a Szolgáltató eleget tett megfelelő minőségben a helyettesítő szolgáltatás felajánlási kötelezettségének, de a Vendég ezt saját hibájából nem fogadta el, úgy annak költségei teljes mértékben a Vendéget terhelik.

11.) A Vendég jogai és kötelezettségei

A Vendég a szerződés megkötésével jogosultságot szerez a bérelt szálláshely, valamint a szálláshely szokásos rendelkezésre bocsátott létesítményeinek használatára továbbá, kiszolgálásra a nyitvatartási időben. A Vendég köteles a szerződésben megállapodott díjat megfizetni a visszaigazolásban rögzített határidőig. A Vendég kizárólag olyan elektromos készüléket hozhat magával és helyezhet üzembe, amely a személyes szükségletekhez tartozik , pl.mobil telefon, laptop,borotva.. A Vendég a szemetet kizárólag a Panzió területén és a szobákban elhelyezett szemetesben köteles elhelyezni. A szobákból és az épületből bútorokat kivinni és a szobákban áthelyezni nem lehet. A Panzió egész területén az eszközöket, berendezési tárgyakat kizárólag sajátfelelősségére használhatja a Vendég. A Panzió nemdohányzó létesítmény, tűzjelző rendszer üzemel az épületben.  Dohányozni kizárólag az erre kijelölt helyen lehet . A közösségi helyiségekben saját étel-ital fogyasztása nem megengedett.

12.) Háziállatok elhelyezése

A  Panzió kisállatot nem fogad. Lóval érkező  vendég esetén a ló útlevelét és az oltási igazolásokat előzetesen, az érkezés előtt  szükséges elküldeni a Panziónak.

13.) A Szolgáltató jogai

Amennyiben a Vendég az általa igénybe vett, szerződésében megrendelt, de igénybe nem vett szolgáltatások díját nem fizeti ki, a Szolgáltatót követelésének biztosítására zálogjog illeti meg a Vendég személyes tulajdonú tárgyain, amelyeket a szálláshelyre magával hozott. A Szolgáltató mindaddig, amíg a zálogjoga fennáll, megakadályozhatja a zálogjoggal terhelt vagyontárgy elszállítását. A korlátozás kizárólag a zálogtárgyakra vonatkozik, a személyek szabadon távozhatnak a Panzióból.

14.) A Szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni. A Szolgáltató a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, kialakítja az eljárási szabályokat, amelyek a hatályos jogszabályok betartásához szükséges. A személyes adatokat a Szolgáltató kizárólag a szerződéskötési, számlázási célokra használja fel.

15.) A szállásszolgáltatási szerződés megkötése esetén a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fentiekben leírt feltételeket és szabályokat és egyetért az azokban foglaltakkal.

16.) A Szolgáltató tájékoztatja a Vendéget, hogy jelen általános feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv és a Vendég, valamint a Szolgáltató között létrejött szerződésben foglaltak az irányadóak.

Vasszentmihály 2024.május  01.

Gremix Kft
Nagy Ildikó
ügyvezető